2012/10/08

DBH 3.mailakoek agurra Koldori...

Kaixo, Koldo:

Zer moduz pasatu duzu oporretan? Ni Palenciako herri batera joan nintzen eta han aerobika irakatsi ziguten. Galiziara abiatu ginen. Galiziako aberri egunean manifestaziora joan ginen. Han Santiagoko katedral batera joan ginen eta sargori handia pasatu genuen egun honetan. Eta Orenseko ur-termal batera joan ginen. Egun hori oso euritsua izan zen, etxera joan ginen bustitzen ginelako.

Besarkada handi bat eta musu handi bat. Agur

.............................................................................................

Kaixo, Koldo:
Gasteizetik idazten dizu zurekin bi urtez egon den neskatila ikusgarriak. Orain oso urrun zaudenez eta ezin zarenez niregana etorri erantzun bat emateko, momentu hau aukeratu dut nire sekretutxoa kontatzeko.

Ikusi zintudan lehenengo egunetik maitemindu nintzen zutaz. Geroago, denbora pasa ahala, gero eta gehiago maitemintzen joaten nintzen.

Zure fisikoaz gain, zure hobbiak ere gustatzen zitzaizkidan, adibidez korrika egitea, mendira joatea bai oinez, bai bizikletaz eta baita giro euskaldun batean bizitzea ere.

Orain nor naizen galdetuko didazu, baina oraindik ez dizut esango, gutunaren bukaera arte.

Orain 3.maila hasi dugu beldur handiarekin urte bat gehiago dutenek esan digutenagatik. Lehen, mate zaila iruditzen bazitzaigun, urte honetan zailtasuna handitu egin da. Eta lehen inork penkatzen ez zituen ikasgaiak, orain jendeak penkatzen ditu, adibidez, teknologia. Didierrek esan digula uste dut, 10 pertsonak penkatu zutela ikasgaia ez esfortzatzeagatik. Orduan hauxe da urte honetan dugun giroa. Egia esan nahiago ditut aurreko urtean nituen irakasleak, batzuk kenduta eta baita aurreko urteko giroa ere.

Orain agurtu baino lehen esan nahi dizut lehen esan dizudan guztia gezurra dela. Ez nago zutaz maiteminduta eta ez naiz neska.

Nor naiz? Agur bero bat bidaltzen dizut

.............................................................

Kaixo, Koldo:

Hasteko, esan beharra dut ez nauzula ezagutzen. Nik Aner dut izena eta zu jaio zinen herritik gertu jaio nintzen ni ere. Ikusten duzunez, zutaz asko dakit, baina ez dut gutun hau nitaz hitz egiteko idazten, hitaz berbetan egiteko baizik, edo hobeto esanda hiri zerbaitez abisatzeko.

Gaur bertan jakin dut Audientzia Nazionaletik Koldo Zubizarretaren bila jartzeko agindua dagoela. Jakin eta berehala pentsatu dut egokiena zuri abisatzea zela.

Lehen ondo esan dizudan bezala, asko dakit zutaz, eta nola ez, badakit orain India aldetik zaudela bidaia batean. Zuretzako gomendio bat dut: ez hurbildu Euskal Herrira urtebete pasatu arte gutxienez.

Hau izango da nire aldetik izango duzun azken berria, zurekin kontaktuan jartzea arriskutsua izan baitaiteke. Besterik gabe, besarkada handi bat eta zorte on

Laster arte

Aner

..........................................................

Zer moduz zaude?
Gasteizen dena lasai dago lagunekin eta notekin.

Konturatzen naiz gauza batzuk gero eta zailagoak direla eta beste batzuk gero eta errazagoak baina ez naiz konfiatzen gauzekin badaezpada. Dena ahalik eta hoberen egiten saiatzen naiz.

2.ebaluazioaren sistema erakutsi digute eta dirudienez, aurretik ez badugu ikasten, zaila izango da aprobatzea.

Patioak orain dibertigarriagoak dira asteazkenetan eta ostiraletan baina nahiz eta futbol-zelaia eduki, orain patioek 20 minutu irauten dute asteazken eta ostiraletan eta orain 14:30ean ateratzen gara 14:20an atera beharrean baina ni konformatzen naiz astean bi arratsalde libre izatearekin.

Espero dut zu ongi egotea eta zure lagunak ere bai eta zu ongi egoten pasatzea. Etorri laster, zu itxaroten egongo gara eta.

.......................................................

Kaixo, Koldo:

Zure ikasle ohi kuttuna naiz, eta gutun hau idatzi dizut faltan botatzen zaitudala aitortzeko.

Koldo, gauez eta egunez pentsatzen dut zugan. Ezin ditut burutik kendu zure kokots luzea, gorputz sexia eta zilborreko pirtzina.

Inor ez bezalakoa zara. Gogoan dut nola txoro-txoro eginda begiratzen nizun, pentsatzeko mihia atera eta inuxente aurpegia jartzen zenuenean. 

Guapoa eta kirolaria izateaz gain, irakasle ona ere bazara, zure hiztegi aberats hori gurekin partekatzen baituzu: "akaso, beharbada, apika"... "Ze esatek!"... eta "hilak hamabi ditu" bezalakoak. Buruan grabatuta geratu zaizkit zuri esker.

Eta  ez nuen uste hau inoiz esango nuenik baina zure bertsoen hutsunea ere nabaritzen dut.

Bihotz-bihotzez

Ni neu
...................................................
Kaixo, Koldo:

Zer moduz bidaia? Dena ondo al doa?

Zure oporrak oso luzeak direnez eta hainbeste leku berri ezagutuko dituzunez, seguru gure oporrak amaitu direla eta ikasturte hasi dugula ahaztu zaizula. Baina lasai egon! Beti bezala, ikastolatik dena ondo doa. Nahiz eta, gauza antzekoak izan, irakasle, ikasle eta klase berria ditugu.

Nire oporrak izugarriak izan dira, Gasteizko jaiak inoiz baino hobeagoak, baina gauza txiki bat falta zitzaigun. Alde Zaharrean lo egiteko, arropa aldatzeko, afaltzeko... dagoen etxe bat izatea.

Duela bi aste klaseko afaria izan genuen, eguraldia ez zenez oso ona izan, etxe batean egitea pentsatu genuen. Alde Zaharretik pasatzean zure etxea afaria egiteko leku aproposa izango zela bururatu zitzaigun, eta horrela izan zen. Dena gertu zegoen eta gainera lo egiteko aprobetxatu genuen. 

Dena ondo zihoan, baina etxean zarata handia zegoenez, auzokide batek beldurtuta poliziari deitu zion. Poliziarekin ez zen ezer gertatu. Azkenean ados jarri ginen. Poliziak zure etxea erabiltzen utziko digu, ez badugu zaratarik ateratzen eta zure baimena baldin badugu. Horregatik, gutun honen bidez jaietan eta asteburu batzuetan zure etxea erabiltzeko baimena eskatu nahi dizugu. Baina ez kezkatu. Erabiltzen dugun bakoitzean, dena garbitu eta txukunduko dugu. Oso ondo dakizu gu oso txukunak eta formalak garela.

Zure erantzunaren zain egongo gara. Musu handi bat

....................................................
Aupa, Koldo:

Zer moduz? Zer moduz doaz gauzak Asia ingurutik? Espero dut handik gauzak ondo joatea eta datorren urtean berriro ere gurekin egotea.

Gu ikstolan oso ondo gabiltza. Aurtengo ikasturteak zailagoa dela ematen du. Baina momentuz lasai gabiltza. Pasa den urteko irakasle berberak daude. Bueno... Zure ordezkoa Ibon deitzen da. Honezkero ezagutuko duzu, ezta? Zure laguna dela esan digu eta biok Kubari buelta eman zeniotela esan digu. Ea bueltatzen zarenean, zure bidaietako argazkiak erakusten dizkiguzun!

Ez dakit han futbola ikusten duzun, baina Barcak partidu guztiak irabazi ditu, eta Madrilek 8 puntu gutxiago ditu. Gainera, guri hainbeste gustatzen zaigun jokalaria, Ronaldo, triste dago. A zer nolako gizona! Ez da inoiz aldatuko! Messi, berriz, golak binaka sartzen ari da. Partiduko bi gol! Eta euskal taldeak ez dira oso ondo hasi.

Izan untsa!

..................................................

Aupa, Koldo:

Zer moduz Indiatik? Guztiok ondo al zaudete? Gasteizen oso ondo gaude, eta Heziketa Fisikoko irakaslea, Ibon, oso majua da.

Ikusi dut zuen bloga eta argazki batzuk ere, oso politak dira. Denbora dudanean, zerbait idatziko dizuet.

Zer moduz hortik? India polita al da? Argazki asko egin bueltatzen zaretenean India eta egon zareten lekuak erakusteko.

Aaaa!!! Aholku bat: ez harrapatu behi bat, zeren kolpe on bat eman ondoren, gainera kartzelara eramango zaituztete behi sakratu bat harrapatu duzuelako.

Ondo izan eta ikusi arte

.....................................................................

Koldo Zubizarreta Jauna:

Gutun honen bidez jakinarazi nahi dizugu Bangkoketik (Tailandia) deitu digutela zure bizikleta Tailandiako presidentearen etxeko saloian aparkatuta aurkitu dutelako. 

Hori egia balitz, 1000 euroko isuna ordaindu beharko zenuke eta 6 urtean ezingo zenuke Armentia Ikastolan berriro Hezkuntza Fisikoa irakatsi.

Haiek esan digutena, berriz, gezurra bada, Tailandiako gobernuari salaketa bat jarri ahalko zenioke, baina horretarako aukera gutxi dituzu, presidentearen etxeko saloian aurkitutako bizikleta hegazkinez bidali baitigute, eta bizikleta aztertu ondoren, bizikletagatik 400 euro ordaindu zenuela jakin baitugu, hau da, zuk erosi zenuela bizikleta hori.

Adeitasunez, agur.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina