2022/09/26

Hona hemen gure OPORKLIKak!

 OPORRETAKO ABENTURAK


Duela bi hilabete hondartzan. Orain ikastola deituriko errutina amaigabe batean. Hondartza zoragarri horietara bueltatzeko irrikitan nago eta oraindik urte oso bat itxaron beharko dut.


Uda hau oso azkar pasatu zait. Hori oso ondo pasatu dudan seinale izango da. Pasa den kurtsoa amaitu eta di-da batean Gironako kostalde ederrean nenbilen. Bertan, lagun bikainak egin nituen. Batzuk katalanak, beste batzuk euskaldunak eta belgak. Azkenengo hauekin ingelesez aritu nintzen eta komunikazioa ez zen batere erraza izan. Goizetan futbolean jokatzen ibiltzen ginen, arratsaldean igerilekuan eta gauean hondartzan izugarrizko festak egiten genituen. 


Opor hauetako egun batez zerbait berezia egin nahi genuen. Beraz, azkenengo eguna buzeatzen pasa genuen. Goizean goiz txalupa bat hartu eta gure kanpinetik gertu zeuden uharte miresgarri batzuetara gerturatu ginen. Bertan, hainbat ordu pasa genituen snorkel deituriko kirola praktikatzen. “Bilal” deituriko gure kapitainaren lagunak egin ginen. Gasteizera bueltatzeko bidaia gogorra izan zen, lagun horiekin berriro topatzeko urtebete itxaron beharko nuela pentsatzean.


Gasteizera bueltatzean, festak etorri ziren… Baina hori beste kontu bat da, beste egun batean kontatuko dudana.


************************************************

ERRUTINAREN KOADROAK


Gasteizko Arte Ederren museora lehen aldiz joan nintzen egunean ateratako argazkia da hau. Nire lagunak eta ni beti kexatzen ginen egiten genituen planak beti antzekoak zirelako. Halere, ez genuen ezer berririk egiten, ideiarik ez baikenuen. Udaren hasieran taldea handitu genuen. Niretzat gauza arrotza eta nahiko ikaragarria zen jende berria ezagutzea, horrek agobiatzen ninduelako. Ezagutu genuen neska batek, Irenek, museora joateko gogoa zuela esan zuen, eta antolaketa txiki baten ondoren, errutinarekin amaitu eta bertara joan ostean, Prado parkean jan genuen. Egun sinplea izan zen, baina asko gustatu zitzaidan; izan ere, bakoitza bere aldetik baina guztiak batera egon gintezkeela erakutsi zidan horrek. Hori kaskoak hartu eta gure modura koadroak ikusi genituelako esaten dut. Horretaz gain, pertsona berriekin egoteko eta ni neu izateko beldura pixka bat uxatu nuen. Hori pasa den udako egunik hoberenaren istorioa da. 





************************************************

UDA BAT PORTUGALEN


Goizeko 08:35 dira. Orain dela astebete normalena lo egiten egotea izango litzateke, baina uda bukatu da. Hainbat gauza egin ditut garai honetan eta ondo legoke zerbait birgogoratzea.


Udan Portugalera joan nintzen 15 egunetarako eta leku asko bisitatu nituen, adibidez, Oporto, Lisboa, Aveiro, Coimbra… Pena handia eman zidan Portugalera joateak, Gasteizko festa osoak galdu nituen eta. Baina azkenean ez nuen gaizki pasatu bertan. Nire anaia txikiarekin luze egon nintzen eta horrek asko lagundu dit berarekin konfiantza gehiago izaten.

Gasteizen ere egon naiz opor hauetan, eta primeran pasa dut nire lagunekin. Gasteizko barraka guztietan egon nintzen eta jende asko egoten zen beti, Joselu anaien kontzertuetan bezala.

Baina uda bukatu da eta ikastolan hasi naiz, baina ziur nago kurtsoan oso ondo pasako dudala ere.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina