2022/09/28

Beste OPORKLIK batzuk...



2022ko uda


Denbora luzez ikastolan lan eta lan aritu eta gero, heldu zen hainbeste espero nuen uda, eta konturatu gabe, hemen nago berriro.


Nire 2022ko uda Norvegiarako bidaia batekin hasi zen. Ahizpekin eta amarekin motxilak prestatu eta aireporturantz abiatu ginen. Bilbo-Oslo hegazkina hartu genuen eta arratsaldean heldu ginen hara. Oslotik paseoa eman eta hotelera bueltatu ginen. Hara eta hona ibili ginen Norvegia osotik zehar. Niri gehien gustatu zitzaidana Flåm herria izan zen, oso polita.


Handik Gasteizera bueltatu eta egun batzuk geroago udalekuetara joan nintzen. Bertan asko disfrutatu nuen.


Etxera bueltatu, lo egin eta berriro bidaia. Oraingoan Saloura nire aita eta ahizpekin. Bakarrik hiru egunetan egon ginen. Lehenengoa hondartzan eta bigarren eta hirugarrena PortAventuran eman genituen. PortAventuran txikia nintzenean egon nintzen baina ez nuen hain dibertigarri gogoratzen.


Horren ostean, Gironako kanpin batean egon nintzen, Palamos herrian. Eguneroko plana hondartza eta igerilekua zen, eta gauean, herritik paseoa.


Uda bukatzear zegoen, eta azkenengo asteak Arabako kanpin batean pasa nituen. Han, lagun kuadrilla dugu eta oso ondo pasatzen dugu egunero plan ezberdinak egiten.


Eta uda bukatuta, ikastolarako materiala prestatu eta ikasturte berria hasi beharra, hurrengo uda noiz helduko den zain.


********************************************************

JAIALDIA BENIDORMen


“Zein izan da zure momenturik gustukoena uda honetan?” Galdetzen didate, eta beti momentu bera etortzen zait burura.


Oporrak bukatzen direnean, konturatzen naiz gauza berriak bizi eta disfrutatu egin ditudala. Aurten musika jaialdi batera joan naiz. Lagunekin sarrerak erosi genituen eta martxan jarri ginen. Jaialdia Benidormen izan zen. Ez zen batere zaila izan egunak pasatzeko toki bat aurkitzea; izan ere, denok dugu apartamentu bat hirian. Azken erosketak egin eta prestatutako jantziak ipini eta gero, autobusa hartu genuen.


Hiru eguneko jaialdia izan zen, musika estilo desberdineko abeslariak etorri ziren eta dena izugarria izan zen. Abestiak kantatu beharrean oihukatu egin genituen topera disfrutatuz. Esperientzia ikaragarria izan zen. Ez dugu zalantzarik, hurrengo urtean gehiago!



********************************************************


NIRE UDA ZORAGARRIA



Uda bukatu egin da, eta klaseak berriro hasteko momentua heldu da, baina hori baino lehen uda gogora ekarri nahiko nuke berriro ere.

Nire udari hasiera emateko nire laguna Uxuerekin Nojara joan nintzen asteburu oso batean. Oso ondo pasa genuen han; hondartzan pasa genituen ia egun guztiak, oso eguraldi ona egon zen. Gainera, surf ohol batzuk alokatu genituen eta tarte bikaina pasa genuen. Gauetan berbenetara joaten ginen. Izugarrizko lagunak egin genituen. Astelehenean Gasteizera bueltatu ginen oso triste.

Dezente denbora egon nintzen Gasteizen eta azkenean nire kuadrilla eta ni joan ginen Argantzunera. Bakarrik joan ginen eguna eta gaua pasatzera. Ibaian egon ginen, bero handia egiten zuelako. Geroago gure herriko lagunekin elkartu ginen eta haien igerilekura joan ginen.

Hurrengo goizean autobusa hartu genuen eta Gasteizera joan beharrean, Donostira joan ginen eguna pasatzera, eta gau berean busa hartu genuen Gasteizera. Pixka batean egon ginen hondartzan baina fresko samar egiten zuen eta Igeldo mendira joan ginen. Oso polita izan zen. Eguna bukatzeko, denda batzuk ikusi genituen, eta saltoki-gunean lagun batzuk ere egin genituen.

Ondoren, Gasteizeko festak etorri ziren eta primeran pasa nuen. Egia da festak bukatzean oso nekatuta nengoela; izan ere, egun guztietan egon nintzen oso berandu arte kalean.

Azkenik, Espejoko festetara joan ginen Adriana eta biok. Oso-oso ondo pasa genuen baina bueltako autobusean lo egon ginen. Ia-ia pasa genuen gure geltokia, baina zorionez momentu horretan esnatu ginen.

Uda ez da hain gaizki joan, motzegia egin zait eta laugarren mailan gaude dagoeneko. Pixka bat beldurtu egiten nau horrek baina ziur nago ondo joango dela.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina