2015/09/30

DBH 4-ko ikasleak Holandan!!


Jakingo duzuenez, astelehenetik DBH 4-ko ikasleak Holandan daude, Asten izeneko herri txiki batean. Gaur  elkartrukearen hirugarren eguna da eta hau da egonaldiaren inguruan kontatu digutena:
  • Hotza! Museo oso aspergarria baina jende jatorra! "Agusto pues!"
  • Niri tokatu zaidan familia oso jatorra da eta gainera etxe handia dute. Alde txarrena da hotz asko pasatzen duzula.
  • Hemen Gasteizen baino hotz gehiago egiten du eta bizikletaz joan behar gara eskolara. Nire familia oso jatorra da.
  • Familia oso majua da eta oso ondo portatzen dira nirekin.
  • Hemengo klimaren hotzak asko kontrastatzen du beratko familiak egindako harrera beroarekin. Ikaragarri ederrak dira gainera Holandako zelaiak.
  • Familia eta jendea oso jatorrak eta oso gustora nago. Hotz handia. Autobusean ordu gehiegi eta Amsterdam ikusteko gogoekin geratu naiz.
  • Familia oso jatorra. Nahiz eta eguzkia egon, hotza egiten du. Denbora librea nahi dugu Amsterdamen. Errepidean trafiko asko.
  • Familia oso jatorra da, momentu guztietan nire komodidadeaz preokupatzen ari dira, nire bigarren familia dela esan ahal dut. Nire ustez, esperientzia oso ona izango da.
  • Familia oso jatorra eta etxe oso handiak dituzte. Janari ona baina oso goiz jaten dute.







Argazki gehiago ikusi nahi badituzue, eskuineko "ARGAZKIAK" atalean ikusi daitezke!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina