2013/02/08

GURE OLERKI BATZUK....


NI NEU NAIZ
Gor al nago
zuk entzuten duzuna ez dudalako nik entzuten?
Tuntuna al naiz
zuk pentsatzen duzuna ez dudalako pentsatzen?
Itsu al nago
zuk ikusten duzuna ez dudalako modu berean ikusten? Arraroa al naiz
zuek egiten duzuena ez dudalako egiten?
Ez.
Ez nauzu kontrolatuko.
Ez didazu zer den egokia esango.
Ez.
Ni neu naiz.
Jaio, bizi eta hil arte.



GAIZTOA GAIZTOENA?

Istorioak beti dira berdinak,
beti onek irabazten dute.
Bizitzan askotan gaiztoek irabazten dute,
eta ezin da ipuinetan bezala konpondu.

Bizitzan egindako edozerk dena alda dezake,
momentu batean pentsatzen zenuen guztia alda daiteke.
Baina justifika daiteke egindakoa?
Zer gertatuko da gaiztoa ez denean gaiztoena?
Txanogorritxuren otsoa
eta bere zazpi semeak gose baziren
eta halabeharrez bazeudelako
beste aukerarik ez bazutelako
hil bazuen amona?
Eta ehiztaria?
Animaliak hiltzen ditu,
plazerragatik bakarrik.
Ona al da bera?
Zer gertatuko da gaiztoa ez denean gaiztoena?

Eta ona ez denean onena?
Nork esan dezake egia?
Txanogorritxuk?
Amonak?
Otsoak?
Ehiztariak?
Gizarteak?
Irakasleek?
Gurasoek?
Lagunek?
Politikoek?
Guk?
Zer gertatuko litzateke gaiztoa ez balitz gaiztoena?
Eta ona ez balitz onena?



GU GARENEAN?

Lagun onak,
lagun gaiztoak.
Gauza onak,
gauza txarrak.
Ekintza egokiak,
ekintza desegokiak.
Erabaki onak,
erabaki txarrak.
Hauek ondo bereizten ba al dakigu?
Eta gu garenean?
Gu garenean gaiztoak?
Gu garenean gauza txarrak egiten ditugunak?
Gu garenean ekintza desegokiak aurrera eramaten ditugunak?
Gu garenean erabaki txarrak hartzen ditugunak?
Hain erraza da orain desberdintzea?



Ikusten duzu goizean
Nik gosaltzen dudanean
nire gelaren barnean.
Atzoko arropa,
aulkian botata,
errefortzuen ondoan.
Umeak pozik kanpoan,
elur malutak zeruan,
han ikasten dut pakean.


G  u  k  i  a   d  r , e  u  a  i  a  d  r  ,
  a  a     z  n    i a    g n   k z n    i  a
z  i  u  i g  b  d  b  l  z  d  n  k .
 u  k  s   a   e  a  i   t  a  a  a
K l t  k k  l  ,  t e  i   e  x ,
   a e i     a e  e x t  k  t   e
e  z  i   u  a a  u  k  t  e  ,
 z  a  t   d  l  a  r  i  z  n
B  k  r   a  e     t  i  t  r ,   m   r  u   ,
   a  a  d  d  a , r  s u a  a   o   r  a
s  n  i  z  n  u   n  k ,  u  i  e  l  o  n  z  a  d  n  a  .
 e  t  t  e   d  t    i ,  z  n  r  a  b  a  e  z  u  e  e  n
E  a   i  z  d  z   l  h  n  d  k   g  n  e   m  i  a  u   h  r  .
  k  r  e  a  a  u   e  e   e  u  i   e  u  n   a  t  s  n    o  i
B  h  r   u  ,   e  a  r   d  t
  e  a   d  t   b  h  r  a  u .




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina