2013/02/05

ANIMATU eta BOZKATU!



ARMENTIA IKASTOLAKO 1. PIROPO LEHIAKETA

MAILA
PIROPOAK
DBH 1AMunduan biloika pertsona, Europan miloika, Euskal Herrian milaka eta milaka. Baina nik zu bakarrik maite zaitut.
DBH 1AIkusi zintudanean  minik hartu zenuen galdetu nizun, hain ederra zinen zerutik eroritako aingerua zinela pentsatu nuen.
DBH 1BZu nire jogurra bazina, zutan koilara sartuko nuke.
DBH 1BBa al daukazu maparik? Zure begietan galtzen naiz eta.
DBH 2AZure eskuineko hanka ostirala balitz eta ezkerrekoa igandea, egunero larunbata izan  nahiko nuke.
DBH 2AEsan Jaungoikoari zu gordetzeko eta niri giltzak emateko.
DBH 2BZure karamelozko ahoa musukatzeagatik edozer gauza emango nuke, nahiz eta nire bizitzan egindako azken gauza izan.
DBH 2BZure laguna oso jatorra da eta zu oso polita. Baina bakarrik zure titiekin kanpaiak joko nituzke.
DBH 3AZure ezpainak ardoa izango balira, bertan mozkortuko nintzateke.
DBH 3ANire makarroien tomatea zara.
DBH 3BOndoan gauden bi zuhaitz gara
eta urte osoa egon naiz udazkenaren zain
biok batera biluzteko.
DBH 3BMendi gailurreko elurra bezala, zuri eta perfektu,
gaur hor zaude baina biharko zara desagertu.
DBH 4ANork behar du gabonetako turroia, zu bezalako goxoa edukita?
DBH 4AZure bizikleta banintz, ez nituzke bideko zuloak saihestuko.
DBH 4BZu maitatzeari utziko diot
norbaitek malko baten soinua margotzen duenean.
DBH 4BPentsamenduak joan-etorrian nire buruaren barrenean,
ametsak gauero, malkoak bat-batean...
Zure presentzia falta nire barren-barrenean.


IRABAZLEA

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina