2013/02/14

ARMENTIA IKASTOLAko 1.PIROPO LEHIAKETA



TXAPELDUNA: Zure laguna oso jatorra da eta zu oso polita. Baina bakarrik zure titiekin kanpaiak joko nituzke.......Botuen %16


2.POSTUAN: Zure karamelozko ahoa musukatzeagatik edozer gauza emango nuke, nahiz eta nire bizitzan egindako azken gauza izan............Botuen %15


3.POSTUANZu maitatzeari utziko diot norbaitek malko baten soinua margotzen duenean..........Botuen %13

4.POSTUANBa al daukazu maparik? Zure begietan galtzen naiz eta...........Botuen %11

5.POSTUANOndoan gauden bi zuhaitz gara eta urte osoa egon naiz udazkenaren zain biok batera biluzteko...........Botuen %9

6.POSTUANMunduan biloika pertsona, Europan miloika, Euskal Herrian milaka eta milaka. Baina nik zu bakarrik maite zaitut...........Botuen %8

7.POSTUANPentsamenduak joan-etorrian nire buruaren barrenean, ametsak gauero, malkoak bat-batean... Zure presentzia falta nire barren-barrenean...........Botuen %6

8.POSTUANZure bizikleta banintz, ez nituzke bideko zuloak saihestuko...........Botuen %5

9.POSTUANNork behar du gabonetako turroia, zu bezalako goxoa edukita?..........Botuen %4

10.POSTUANNire makarroien tomatea zara...........Botuen %4


11.POSTUANZu nire jogurra bazina, zutan koilara sartuko nuke...........Botuen %4
12.POSTUANMendi gailurreko elurra bezala, zuri eta perfektu, gaur hor zaude baina biharko zara desagertu...........Botuen %1

13.POSTUANZure ezpainak ardoa izango balira, bertan mozkortuko nintzateke...........Botuen %1

14.POSTUANZure eskuineko hanka ostirala balitz eta ezkerrekoa igandea, egunero larunbata izan nahiko nuke...........Botuen %1

15.POSTUANIkusi zintudanean minik hartu zenuen galdetu nizun, hain ederra zinen zerutik eroritako aingerua zinela pentsatu nuen...........Botuen %1

16.POSTUAN:Esan Jaungoikoari zu gordetzeko eta niri giltzak emateko...........Botuen %0

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina