2021/02/11

Piropo lehiaketa IRABAZLEAK

ARMENTIA IKASTOLAKO

DBH1-2 TXAPELDUNA: 

- Zure ezpainak arroza eta nireak esnea balira, zer arroz-esne sorta emango genioke elkarri.

(Ioritz Eraña 1D)


DBH3-4 TXAPELDUNA:

- Nola jarriko naiz dietan horrelako bonboiarekin.

(Asier Perez 4A)


BESTE PIROPO AIPAGARRI BATZUK:

- Mihia gihar bat bada, zure ahoa nire gimnasioa izatea nahi dut. (2A)

- Ai zelako irrifarra, hura da nire iparra, gidatzen nauen izarra! (3A)

- Ez naiz Sizuka ezta Sinozuke, baina dena jango nizuke. (3B)

- Pokemon bat izatea nahi nuke zure piloten artean harrapatuta egoteko. (3D)

- Ona da natilla, ona da suflea, baina zu zara nahiago dudan postrea. (4B)

- Zutaz oroitzen naizen momentu bakoitzeko arrosa bat oparituko banizu, lorategi batean biziko

zinateke. (4D)

- Latineko preposizioak ablatibo bat behar duen bezainbeste behar zaitut nik zu. (BATXI2)


ZORIONAK PARTE-HARTZAILE GUZTIOI, LAN BIKAINA!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina