2014/10/14

EVARISTOri gutuna

Vitoria-Gasteiz, 2014/09/23

Kaixo, Evaristo:

Gutun honen bidez jakinarazi nahi dizut zure musikazale amorratua naizela, zure abesti guztiak gustuko ditut eta. Gainera, urteak eta urteak musika munduan igaro arren, eskertzekoa da zure musika taldearekin jo eta ke jarraitzea.


Esan behar dut zure kontzertuetara joateko aukera asko ez ditudala eduki, baina aukera izan dudanean, zu ikustera joan naiz. Zure kontzertuetara joateko aukera bakarra izan dut, eta ez nuen alferrik galdu. Uda honetan izan zen, Gasteizko jaietan hain zuzen ere. Nire lagunak eta ni zu ikustera joan ginen abuztuaren 5ean. Oso ondo pasa egin genuen zu ikusten eta zure abestiak kantatzen.

Jarraitzeko, esango dut zu egon zaren lau taldeetatik (La Polla Records, THE MEAS, THE KAGAS eta Gatillazo) gehien gustuko dudan taldea "La Polla Records" dela. Ez naiz esaten ari beste taldeak ez ditudala gustuko, zeren lau taldeak oso gustuko ditut baina "La Polla Records" nire talde gogokoena da.


"La Polla"ko abesti bat edo gehiago entzuten dut egun guztietan, eta ikastolara joan aurretik entzuten badut, gogoz hasten dut klasea. Eskertzen dizut abestiak eta diskoak publikatzeko egindako lana.

Bukatzeko, azpimarratu niretzat abeslari hoberena zu zarela eta nire gustukoena ere bai. Espero dut zure kontzertuetara joateko aukera gehiago izatea nire lagunek eta nik eta musika munduan urte batzuk gehiago jarraitzea.

Agur bero bat



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina