2017/02/14


ARMENTIA IKASTOLAKO IV. PIROPO LEHIAKETAKO TXAPELDUNAK.....

1. "Zu ez zara burdinaren eta oxigenoaren arteko elkarkuntza (FeO), fosforoaren, oxigenoaren, litioaren eta tantalioaren artekoa (POLiTa) baizik."

2. Malkoa izan nahiko nuke, zure begietan jaio, masailetatik joan eta zure ahoan bukatzeko.

3.1. Zu kurba horiekin eta ni frenorik gabe...

3.2. Portura joan eta aurkituko nukeen txirlarik goxoena zurea da.




MAILA                 
PIROPOA
BOZKAK
ehunekoetan
1A
Edertasuna bekatua balitz, zuk ez zenuke jainkoaren barkamenik izango.
10
%5,7
1A
Ilargia izango bazina, Everestera igoko nintzateke zuregandik hurbilago egoteko.
11
%6,3
1B
Nik odola izan nahi dut, zure bihotzean egoteko.
10
%5,7
1B
Egun bat zu gabe Euskal Herria euskara gabe bezalakoa da.
5
%2,9
1D
Hondartzan elurra egitea bezain harrigarria zara, itsasoko olatuak bezain liluragarri, egunsentia bezain eder eta argia.
4
%2,3
1D
Mediku izan nahi dut, gure bihotzak elkartzeko.
7
%4
2A
Suhiltzaile izango banintz, zure sua itzaliko nuke, baina ez naizenez, zurekin erre egingo nintzateke.
3
%1,7
2A
Ez naiz musikaria, baina zuk nahi duzunean erakutsi egingo dizut zein ondo jotzen ditudan gauzak.
4
%2,3
2B
Suitzako txokolate beltzik garestiena baino goxoagoa zara, Holandako udaberriko lehenengo tulipana baino ederragoa.
7
%4
2B
Nire nahiaren h-a zara, isila bezain beharrezkoa, eta bakarra.
11
%6,3
2D
Bide guztiak Erromara baldin badoaz, espero zu Erroma izatea.
10
%5,7
2D
Ni naiz zure maitasuna pizteko giltza, mesedez utz iezadazu sartzen nire giltza zure sarrailan.
5
%2,9
3A
Malkoa izan nahiko nuke, zure begietan jaio, masailetatik joan eta zure ahoan bukatzeko.
15
%8,6
3A
Zu kurba horiekin eta ni frenorik gabe...
13
%7,4
3B
Zure mingaina nirearekin egongo balitz, hizkuntza guztietako hitzak soberan egongo lirateke.
11
%6,3
3B
Zu ez zara burdinaren eta oxigenoaren arteko elkarkuntza (FeO), fosforoaren, oxigenoaren, litioaren eta tantalioaren artekoa (POLiTa) baizik.
17
%9,7
4A
Zu egarri izatea gustatuko litzaidake, nire iturritik edateko.
10
%5,7
4A
Zure aita esploratzailea izan beharko litzateke, zu izatean munduko altxorrik politena aurkitu duelako.
4
%2,3
4B
Eliza bat bazina, eguna pasako nuke zuri kanpaia jotzen.
5
%2,9
4B
Portura joan eta aurkituko nukeen txirlarik goxoena zurea da.
13
%7,4







Datorren urtean gehiago...

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina