2015/02/03

OLERKI PROPIOAK....DBH 4

EMAKUMEEN GORPUTZA

Emakumeen gorputza
defendituko dut.
Bereizkeriaren kontra,
maltratatzailearen kontra,
justiziaren kontra
defenditu
egingo dut
emakumeen gorputza.
Galduko ditut
itxaropenak,
indarrak,
gogoak,
baina emakumeen gorputza
defendituko dut.
Hitzak zapalduko dizkidate
eta garrasiekin defendituko dut
emakumeen gorputza;
malkorik gabe,
arimarik gabe
utziko naute.
Baina beste emakumeek ere
defendituko dute
gure gorputza.


MUNDUA SALBATU

“Zer izan nahi duzu?”
zidaten gurasoek galdetu.
“Medikua izan nahi dut,
eta bizitzak salbatu.
Abokatua izan nahi dut
eta errugabeak defenditu.
Artista izan nahi dut
eta jendea emozionatu.
Irakaslea izan nahi dut
eta dakidan guztia transmititu.
Ikerlaria izan nahi dut
eta gaixotasun guztiak sendatuko dituen txertoa aurkitu.
Politikaria izan nahi dut
eta hitzik ez dutenen izenean gobernatu.
Idazle edo hizlari izan nahi dut
eta gerrak geldiarazi egingo dituen diskurtsoa kontatu.”
Galdera entzutean, ordea, zera erantzun dut:
“Ez dut oraindik pentsatu.”

TRISTE? ZERTARAKO?

Triste banago,
ez dut festa disfrutatuko.
Triste bazaude,
ez duzu irrifarre polit hori erakutsiko.
Triste badago,
triste egongo da.
Triste bagaude,
pozik egoteko minutuak galduko ditugu.
Triste bazaudete,
triste egongo dira.
Triste badaude,
zer?

Bizitza 5 minutu, 1 triste eta 4?

Triste? Zertarako...?
Nahi duzuna lor dezakezu,
nahi duzu izan dezakezu,
nahi duzuna.

Beraz, mantendu zure irria
aireak eraman ez dezan.

Amestu.

Bizi.



ZER NAIZ?

Zer naiz?
Musikaren erritmo transtornatu bat,
akorde disonantea,
eszenatokira atera nahi diren esku dardartiak.

Zer naiz?
Irteerarik gabeko bidea,
erantzunik gabeko gutuna,
argitzen ez den gela iluna.

Zer naiz?
Ilargia ukitu nahi duen umea,
kartzelatik atera nahi duen presoa,

beste garai batean bizi nahi duen pertsona.

Zer naiz?
Askatua izan nahi duen lorea,
libre izateko jaio dena,
txoria izan nahi duen umea.

Zer naiz?
Ez dakit.
Zuk zer zaren ba al dakizu?





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina