2012/12/20

BELDUR GAUA ARMENTIA IKASTOLAN ( III.ATALA)


BELDUR GAUA ARMENTIA IKASTOLAN (III. ATALA)

Poliki-poliki eta zarata handirik egin gabe pasa ginen bere albotik. Ateratzear geundela, pertsiana oraindik jeitsita zegoela konturatu nintzen, eta handik ezin izango genuela atera. Bat-batean Aidekok besotik gogor heldu zidan eta areto nagusian sartu ninduen, ezer esan gabe. Eszenatokiaren erdi-erdian mahai bat zegoen, eta mahai gainean boligrafo bat, arkatz bat eta borragoma bat zeuden.
-Ziria sartu dizut! KAR, KAR, KAR!-Esan zuen Aidekok. Beldur handia nabaritu nuen barre egin zuenean. Pelikuletan egiten dituzten barre maltzurrak bezalakoa zen bere barre egiteko modua. Mahairaino eraman ninduen eta bertan aurkitu nuen nire amesgaizto okerrenetan beti agertzen zena: matematikako urte osoko azterketa.
-Azterketa egiten ez baduzu, ez zara INOIZ hemendik aterako! KAR, KAR, KAR! Egiten ez baduzu, ez dizut atea irekiko!
Bost minutuan egin nuen azterketa eta entregatu egin nion.
-Bukatuta?
-Bai.
-Erantzun guztiak gaizki daude...KAR! Hemen hilko zara!
-Baina Aideko...zuk azterketa egin behar nuela esan didazu, ez ondo egin behar nuela!
-Zer? Oooo eez! Zuk sartu didazu ziria oraingoan! Atea ireki beharko dizut...
Bere hitza bete zuen eta atea ireki zidan. Azkenean! Irtetea lortu nuen! Eta beste ikaskide guztiak ere kanpoan zeuden! 
Hurrengo egunean klaseko kortxoan paper bat jarri zuten irakasleek. Datorren urtean beste Halloween gaua prestatuko zutela jartzen zuen. Ez genuela beldurrik pasako, bakarrik dibertitzeko gau bat izango zela jartzen zuen...

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina