2012/10/02

KANPOAN DITUGUNEI AGUR BEROA- DBH 4. maila

KANPOAN DITUGUNEI AGUR BEROA- DBH 4. maila

KOLDOri gutuna:




Gasteizen, 2012ko irailaren 18an

Koldo agurgarria:

Zer moduz doa Asiako bizikleta bidaia? Gasteizen dena bikain doa, bai etxean, bai ikastolan. Ikastolan ondo doa dena, baina hau oraindik ikasturteko hasiera da. Gorputz Hezkuntzan jada hasi gara, bi saio eduki ditugu Ibonekin. Gaur hasi gara eskubaloian jolasten, bakarrik eskubaloiaren sarrera moduko bat egin dugu, baina hurrengo astean gehiago sakonduko dugu.

Zu bizikletan ibiltzea espero dut, bertako paisaiak ikaragarri politak izatea eta zu txundituta uztea. Gainera, bertako ohiturak desberdinak dira eta hemengo janariaren falta nabarituko duzu. Adibidez, "eusko label"eko txuletoia han ez da egongo.

Janaria alde batera utzita, pasa den hilabetean nire baserritik abiatu zen "fracking"aren kontrako bizikleta martxa, eta bertan egon nintzen ni; izan ere, nire herriari kalte egingo lioke.

Bestalde, egun batzuk geroago familiarekin "Tourmalet"a igo nuen bizikletaz Frantziako itzulia ikusteko.

Espero dut zure "tourra" ondo joatea eta istripurik ez izatea.

Besterik gabe, zure erantzuna itxaroten egongo naiz, eta ni banoa, txuletoiak gose utzi nau eta.

Adeitasunez

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina